
Kan online shoppen hetzelfde voelen als fysiek winkelen?
Het woord ‘shoppen’ tovert al snel een glimlach op het gezicht van de meeste vrouwen. Wat mannen betreft, roept dit woord een tegenovergestelde reactie op: shoppen betekent voor hun een dunnere portemonnee. Winkelen is niks nieuws, maar de manier waarop we winkelen is in de afgelopen jaren behoorlijk veranderd. Online shoppen wordt in een rap tempo populairder, met name sinds de coronacrisis.
Online winkelen voor je huis, keuken, of voor cadeaus kan makkelijk online gebeuren. Je hoeft namelijk niets te passen, zoals bij kleding. Echter kan het zijn dat online shopping gewoon niet hetzelfde gevoel geeft als fysiek winkelen. Misschien mis je de sociale interactie, het gevoel dat de verkoper om je geeft, tijd voor je heeft en je wil helpen met het uitzoeken van het juiste product. Vaak wil je het product eerst pakken en voelen voordat je het aanschaft.
Interclusive brengt online winkelen een stapje dichterbij fysiek winkelen!
Met deze gedachte heeft Interclusive een webshop gecreëerd. Het resultaat? De ultieme, luxe online shopping ervaring. Zo heeft contact met de winkelier nooit gemakkelijker gekund: je hoeft maar op de whatsapp knop te klikken en er wordt tijdens je bezoek nog op jouw bericht gereageerd. Producten kunnen besteld worden en gratis geretourneerd (binnen 30 dagen), zodat je ze eerst met alle gemak bij jou thuis kunt bekijken. Wij blijven contact houden om te verzekeren dat de klant tevreden is met zijn/haar aankoop.
Interclusive maakt online winkelen een genot. Dat wordt versterkt als je de tijd neemt om af en toe een bezoekje af te leggen bij leuke online winkels. Ga er thuis lekker voor zitten met een kopje thee erbij en speur jouw favoriete webwinkels af.
Een chique winkel binnenlopen vanaf de winkelstraat – hoe voelt dat online?
Miranda is supertevreden met Interclusive. In haar blog prijst ze niet alleen de hoge kwaliteit en sfeervolle, mooie producten, maar uit ze zich ook enthousiast over het luxe inpakpapier en de indruk die de webwinkel op haar achterlaat. Interclusive wordt vergeleken met merkzaken zoals Dolce & Gabanna en Burberry: luxe en topkwaliteit zijn voor ons musts. Ten slotte vermeldt ze dat de producten in ieder interieur passen; kwaliteit is immers geen overbodige luxe!
Een verschil tussen webwinkels – het bestaat echt – wil jij dat ervaren? Klik dan hier.